tisdag 31 mars 2009

lat? jag? nääääe.

är jag lat om jag fortfarande sitter kvar i sängen? om jag tycker att det faktiskt var ganska praktiskt att datorn råkade ligga bredvid sängen så jag slapp gå upp? idag och igår jobbar/jobbade jag på hugos, ikväll börjar kursen jag ska läsa, och ikväll spelar fredrik med band på grand (wow, det rimmade). igår ringde de från ikeas personalavdelning och ville prata (men de skulle ringa upp idag igen eftersom jag var mitt uppe i att baka morotskakor på hugos), och på fredag är jag syslöjdsfröken igen. tänk så det kan gå.
i övrigt har jag nog haft världens mysigaste helg, tillsammans med världens mysigaste pojke. titta på bra film i sängen i sällskap av choklad och fredrik kan ju liksom inte gå fel.
nu ska jag äta frukost, och ta mig i kragen och göra mig iordning. herrå!

1 kommentar:

Frida sa...

oj mia. du har kommit betydligt längre än mig trots att du skrev de dära för x antal timmar sedan. men nu sak jag upp o ut o "springa"