tisdag 10 maj 2011

oh my god i can't believe it.



jag är sjuk. och det är synd om mig, så synd att det inte går att förstå riktigt. okej, överdrift, ni kan kalla mig dramaqueen, men jag hatar att vara sjuk. speciellt när det är 25 grader och sol ute, och jag blir andfådd bara av att gå från soffan till badrummet för att ta en ipren. sjukt ovärt.
other than that, not so much. är inne på sista praktikveckan och känner att det kommer bli riktigt konstigt att gå tillbaka till skolan igen. som om ingenting har hänt under de här tio veckorna. var på väg att tjata om att jag har umgåtts massa med min pojk och hur bra han är, men insåg att det är det denhär bloggen har handlat om på sista tiden. så vi tar en paus från det i dethär inlägget. istället kan jag nämna sådäriförbifarten att jag tänkte ta mig i kragen och boka tatueringstid nu i veckan, om jag har piggat på mig tillräckligt för att ta mig in till sthlm det vill säga. spännande va? jag är livrädd och överlycklig på samma gång, det är en lite udda känsla.
i övrigt så undrar jag om jag måste äta upp det sista av ben&jerrys-en som ligger i frysen, bara för att det är så synd om mig. tror nästan det.
au revoir.

Inga kommentarer: