söndag 15 maj 2011

fröken pk.


bästa låten just nu, utan större competition.

sitter här och dricker mitt morgonkaffe (ekologiskt och fairtrade) med sojamjölk (ekologisk) och funderar på att koka lite havregrynsgröt (ekologiska havregryn) med blåbär (svenska). närproduceratochekologisktochfairtradeochkravmärkningarhitochdit.
vad hände där? har jag alltid varit såhär pk? ahja.
det regnar ute, rätt rejält ser det ut som också. så jag kör stortvätt idag. strumpor och handdukar och lakan och duschdraperiet och alltihop, i väntan på att peter slutar jobba så vi kan gå till gymmet. (intresseklubben antecknar, jag vet. men i nuläget är det tråkiga updates eller ingen alls som gäller, så shh!)
sen var det inte så mycket mer jag tänkte dela med mig av. börjar skolan igen imorgon, bokar nog tatueringstid på tisdag, och jobbar onsdag-torsdag. har mycket att se fram emot just nu känner jag. på både kort och lång sikt. det kommer bli underbart, både veckan som kommer och hela sommaren.

min sommar-spotify-lista förresten, varsågoda.

Inga kommentarer: