måndag 2 maj 2011

måndag 22:34



hade jag haft tid och ork och lust och inspiration så hade jag designat om min hemsida, den här bloggen, och dess lite seriösare bloggtvilling. jag hade börjat lägga tid på att klura ut smarta formuleringar och kanske börjat bära med mig en kamera för att dela med mig även i bild av min vardag.
men min inspiration och ork står på noll-läge just nu, min nuvarande dagtidssysselsättning tar musten ur mig. det känns som att jag är konstant trött.
utöver detta så spenderar jag all min lediga tid tillsammans med världens finaste och bästa människa, och när jag tänker på det så är det nog tack vare honom jag pallar med det här över huvud taget. för tänk om man skulle vara inspirationslös, trött och deppig på samma gång?
det hade inte gått.
vilken tur att jag är riktigt rejält genomlycklig åtminstone, så jag orkar ta mig igenom slutspurten också.

Inga kommentarer: