tisdag 23 november 2010

ingenting gör mig så glad.


vet ni vad kompisar? jag mår bra igen, jag är glad och jag skrattar igen, på riktigt, och inte bara för att det förväntas av mig. sure, jag blir fortfarande arg och äckligt besviken när jag tänker på det som varit, men jag känner att jag inte kan låta det hänga över mig längre, kan inte låta det förstöra mig mer än det redan gjort. sen jag bestämde mig för att sluta deppa så har jag börjat må så himla mycket bättre, och det känns så otroligt skönt. på ett sätt är jag faktiskt glad över att det blev såhär, att allt som hände hände, för hade det inte det så hade jag inte varit där jag är idag. och just här är ganska exakt där jag vill vara precis just nu, tillsammans med de finaste människorna som finns. nu är det bara sömnen som fattas, sen är vi på banan igen!

4 kommentarer:

Pokus sa...

<3 <3 <3 :)

Therese sa...

Jag blir så oerhört glad när jag läser detta!

Pokus sa...

Fö så trodde jag först att det där kom från Eat pray love, kunde lika gärna ha varit. Läääääääs kvinna. Läs. :D

mia sa...

tess: jag blir också oerhört glad, över att jag känner detta! trodde jag skulle plaska omkring på botten ett bra tag till, men det var så tråkigt. insåg att inget blir bättre av att jag ältar och mår dåligt över sånt som varit, så nu är det en ny, glad mia som bor här. :)

virve: det kunde ha varit! jag har börjat läsa, men det har kommit tenta och slutprojekt i en kurs emellan. ska ta upp det snart igen :)