måndag 12 april 2010

ledig måndag.


i förrgår hade jag en dålig dag, en jag-måste-ligga-under-täcket-och-bli-kramad-av-fredrik-hela-dagen-om-jag-ska-överleva-dag, kan väl kalla det en liten lowpoint. igår hade jag däremot en bra dag, jobbade med trevliga människor, slutade jobbet ungefär samtidigt som solen tittade fram mellan molnen, och myste sen med pojken hela kvällen. idag är också en bra dag (om man bortser från kaoset på nya stationen i uppsala, inställda och flyttade och försenade tåg, som gjorde att jag knappt tog mig hem imorse. dåligt skyltat är det också. bah). nu sitter jag i solen med en kopp kaffe och två nöjda hundar, ska sätta igång och skriva ett examensarbete (inte mitt, haha), och det är ungefär det jag har planerat för dagen. lagom mycket.
god måndag på er.
puss!

Inga kommentarer: