onsdag 7 april 2010

alldeles komplett osammanhängande svammel.


woo, jag plockar vuxenpoäng i rasande fart hörrni. två dagar i rad har jag inte (okejdå, minuspoäng för att jag inte orkar tänka på grammatiken och formuleringen, but atleast i'm aware of it, right?) sovit bort hela mina dagar innan jag gått till jobbet på eftermiddagen. igår gick jag upp vid nio-tiden och fick lite saker gjorda, pillade med min ansökan till pluggeriet i höst (jag har kommit på vad jag ska söka förresten!) och sådär. idag gick jag upp strax före nio, gick en långpromenad med hundarna och drack (båda dagarna) en kopp svart (!!) kaffe till frukosten. dessutom har jag städat hela förmiddagen. hey, jag är ju snart 60 bast på vuxenskalan!
alldeles komplett osammanhängande svammel, men det är ingen fara, för ni förstår ändå. ni är ganska klipska, det vet jag. nu blir det lunch, sen dags att göra sig iordning och åka till jobbet!
later skaters!
puss

(såhär många utropstecken har jag nog aldrig förut använt i ett och samma inlägg, någonsin. coolt.)

Inga kommentarer: