tisdag 20 april 2010

göteborrrg.


började dagen med att gå upp 02.30, jobba 4-14.30, och åka från det här vid tretiden. åkte in till sthlm där jag fick sällskap av frida medans jag väntade på tåget. sen blev det förstaklassresa söderut och runt 22 var jag framme. somnade sedan vid 00.30 ungefär, efter 22 timmars vakenhet. piggt!


nyvakna tjejer x2.

malin och josephine har en granne som tydligen kan prata med djur. här har hon en diskussion med en kråka.


lunch i solen!

lite shopping..

..och sen var vi modeller för en dag!

modellmalin!

mera provrum..

..sen hem och laga mumsigmumsig mat!



matkoma.

och sen dans hela natten!

vi avslutar med den duktigaste tjejen jag vet, för efter ytterligare lite häng på stan och secondhand-shopping dagen efter åkte jag hem. en mycket fin miniweekend!

1 kommentar:

Anonym sa...

oh fina bilder! Impressed by Malin!

har du inga bilder på dig när du modellade?

/Frida