onsdag 13 januari 2010

.skcubrats

jag har blivit erbjuden jobb. ett heltidsjobb, på ett ställe ungefär 20m från mitt nuvarande heltidsjobb. ett ställe som öppnar i mitten av februari. har sådan beslutsångest så det är inte klokt, och det värsta är att jag måste bestämma mig idag eller absolutsenast imorgon.
det roliga är iofs att cheferna för de olika avdelningarna (nuvarande och på nya stället) båda vill ha mig, väldigt gärna också som det lät, och det är ju alltid kul att känna sig lite uppskattad. problemet är ju somsagt bara att jag inte riktigt vet vad jag vill..
vad hade du gjort?

1 kommentar:

Jerker P sa...

Tänkt efter vilken min absolut första reaktion var då jag fick respektive erbjudande och sen valt det som jag blev mest glad för.

Allt förutsatt att lön och villkor är ungefär desamma för bägge.