lördag 10 oktober 2009

svammel.

jag är så himla trött. helt sjukt egentligen, har ändå sovit 10h inatt, och bara legat och myst framför tvn hela dagen. ändå helt död. efter några sexdagarsveckor (9-10h om dagen) i rad, så känner jag mig minst tre gånger så gammal som jag faktiskt är. kan tänka mig att det är såhär det känns att vara 60 bast.
kanske lite för tidigt att känna sig så sliten i både kropp och knopp konstant? kanske dags att trappa ner till typ 40h jobb i veckan? kanske inte. tror nog det blir bättre den här veckan iaf, då det är kvällspass som gäller. då kan man åtminstone sova ut ordentligt.
nu ska jag sova, ända tills jag vaknar, ingen väckarklocka här inte! då ska jag tvätta lite, städa om jag orkar, och sen åka och väcka fredrik hade jag tänkt. blir nog bra.
godnatt vänner!

Inga kommentarer: