söndag 25 oktober 2009

fail.

igår ställde jag klockan på 02.30. när den ringde imorse så rullade jag i stort sett ur sängen, kröp in till badrummet, gjorde mig iordning, och var klar i sista sekunden. gick för att titta genom fönstret om taxin kommit än, "nähä, inte det, undrar hur lång tid det är kvar då?" klockan var 02.09. va? 02? kollar på klockorna runt om i huset - 03.09, allihopa. kollar på mobilen igen - 02.10. "vad ställde jag egentligen larmet på, ställde jag det verkligen på 01.30?" ser efter - nej, såklart inte. vid det här laget har det börjat gå upp ett ljus, varpå jag plockar fram datorn - google - "vintertid". I år, 2009, går vi över till vintertid igen den 25 oktober kl 03.00 på natten då vi ställer tillbaka klockan till 02.00. well, ok, that explains it..
så nu ska jag gå och lägga mig igen, det är ju trots allt hela 45 min tills taxin kommer. sovmorgon, på något skruvat sätt. party. godmorgon.

1 kommentar:

ulrika sa...

HAHA vad klantig du är!!!!!!!!!!!! xD

åhhhhhhhhhhhh ofta du såg honom - aschberg rocks!!!!!!!! :)