lördag 3 oktober 2009

031009

javisst, jag är en frekvent bloggare. jag skriver ju säkert en gång varannan vecka? frequency.
förlåt, jag är dålig. jag kan däremot inte lova att jag blir bättre, för jag orkar faktiskt inte.
mitt liv består mest av vakna - arlanda - jobba - hem - vila - fredrik - sova, på repeat.
det är inte jättekul, men så är det! jag klagar inte, då det bara är bloggen som blir lidande, inte jag.
nästa vecka jobbar jag däremot till 13-14 om dagarna, vill någon ses och ta en eftermiddagsfika så hojta till.
idag har varit en lång dag, som började kl 03 med en dum taxichaufför.
jobb till 12.30, hem, träffa lite släkt, duscha, iväg på 30-årskalas, ut på restaurang, hem.
nu är jag trött och borde sova, för jag ska upp snart igen.
(fick förresten en fin bloggidé av 30-åringen, borde nog göra slag i den saken).
och new york-bilder kommer, fortfarande, en annan dag.
godnatt käre vänner, hoppas att ni har en trevlig natt! püss!

2 kommentarer:

Pokus sa...

Ska vi ta en fika i veckan? Jag har fortfarande en födelsedagspresent till dig :P
Tisdag eftermiddag/torsdag?
Krams!

Frida sa...

jag vill ju såklart träffa dig! bio/utställning/fika/vin vad du vill i storstan let me know!