tisdag 7 juli 2009

but i'd do it again, i'd do it again if i could.


lite frånvaro här igen, ja. tänker faktiskt inte ens be om ursäkt för det är så att jag har haft annat för mig. för ganska exakt en vecka sedan försvann min älskade lilla morfar, sen jobbade jag i två dagar i 100-gradig värme, och så åkte jag upp till ludvika. kramade min lilla mormor och träffade kusiner. kom hem i söndags kväll, kramade min bror som åkte till schweiz för två veckor, och åkte till fredrik, sov.
vaknade, lärde mig hur man ska sälja strumpor, gick på stan, åkte till ikea med mor min för att köpa prylar till äppelbo, och åkte med fredrik till salabacke för att spana. tillbaka hem till honom, sova.
vaknade vid sex imorse, åkte hem, duschade + bytte om, åkte på hemligt uppdrag. hem, lagade mat åt mor och far, åt, och nu håller jag på att baka kakor. är jag inte duktig?
imorgon ska jag packa, på ons natt åker vi nämligen till berlin, herrn och jag. ska bli så himla kul. kommer hem på sön kväll, och jobbar på ett ställe på mån+ons+tor+fre och ett annat på tis. puh.
veckan efter det fyller jag 20, och så är det begravning, så skulle kunna tro att jag hänger i äppelbo ett tag där. får se vad som händer. i vilket fall så borde jag tvätta nu, så jag har något att ha på mig i bööörlin.
och så skulle jag vilja ha ett nagellack i nån fin färg. typ grönt, blått eller gult. om du undrade.
puss!

Inga kommentarer: