onsdag 22 juli 2009

220709

jag börjar tröttna på att vårt hus är invaderat av tonårspojkar som brölar, spelar tv-spel och lyssnar på musik på högsta volym. ungefär dygnet runt. nu räcker det, gå hem till någon annan och stör.

igår blev jag väckt av en väldig skönsång, och fick finfrukost med nyplockade bär, snygga mackor och en blombukett+paket. tog det allmänt lugnt hela dagen och gjorde på kvällen två försök att se nya harry potter, blev dock till att se änglar&demoner istället.
idag har jag hjälpt min käre bror att hitta något att ha på sig på lördag, och så har jag träffat frida som äntligen är hemma igen! lät som att hon hade haft det alldeles, alldeles uuunderbart i costa rica.
ikväll ska jag packa.
imorgon åker jag till the big apple (ja äppelbo då såklart).
på lördag är det begravning.

och ungefär så var det med det.

update: nu gick jag utanför mitt rum för att utbyta några ord med min käre mor, men icke. min käre bror? icke. men på björnes rum sitter en av tonårspojkarna, i vardagsrummet tre. ingen hade nån aning om vart mor&bror hade åkt "ööööööh, de skulle fixa nånting.. det var nånting med kläder... ööööh". suck.

Inga kommentarer: