tisdag 20 september 2011

orka.

nä fast asså. just nu går faktiskt ingenting som det ska. inget.
(förutom världens sötaste som är, ja, världens sötaste)
slår i armbågar och smalben och tår och huvudet och allt, överallt, jämt.
får panik över skoluppgiften och att jag inte har någon ork att ta tag i det.
är trött hela tiden, sover massor men är ständigt utmattad och orkeslös.
och, till råga på allt så är det ju allt annat som händer. bland mycket annat;
that time of the month (det är väl antagligen därför det är paniksynd om mig idag),
och att jag har blåsor i munnen som gör att jag knappt kan äta/dricka utan att bli gråtfärdig.
orka.
näe.
tack för mig, nu går jag och lägger mig.

1 kommentar:

Pokus sa...

Doktorn ordinerar: 1. Skolk - råder (ibland) bo på stress. 2. Träning - råder (ofta) bot på långvarig trött/seghet ;)

Kram