tisdag 29 mars 2011

svammel, som vanligt.

juste, blogg vare ja.
right.
well.
jag hade malin på besök över helgen. det var trevligt,
bortsett från de timmarna vi hängde på akuten till följd av en ond mage.
annars praktiserar jag mest, 08-17 mån-fre
= jag går hemifrån 06.30 och kommer hem 18.30
= jag går upp innan kl 06 och lägger mig.. tja. alldeles för sent,
förutom idag då jag kommer däcka vilkensekundsomhelst.

i övrigt så tror jag det blir en bra sommar. typ såhär hade jag tänkt mig:
london - skola - jobba - foo fighters - jobba - peace&love - vila - malaysia - vila/jobba - reggaefestival - jobba - skola.
känns finemang faktiskt.

och ja, som ni märker är inte min hjärnaktivitet på topp just nu, så det är nog lika bra att jag går och lägger mig. omedelbums.

nattinutt.

1 kommentar:

weed sa...

blir inget med vilan mellan PL och malysia! ja dygnsresan ner då;)