söndag 13 mars 2011

helg.

jag vet inte, jag kanske är sjuk - men, jag vaknade kl 07.30 igår morse. pigg och utvilad. kändes en smula fel.. jag gissar på att det är den enda fördelen med att ha en pojkvän som börjar jobba kl 04 på morgonen - att man själv går och lägger sig i tid.
annars är en veckas praktik avklarad, och det är faktiskt otroligt skönt. att den är slut, och att jag överlevde. jag trivs bra, och det är trevlig stämning på kontoret osv. men det är inte det lättaste att gå runt och se proper ut dagarna i ända, inte för mig iaf. därför har helgen gått i kängornas och huvtröjornas och nirvanatshirtens tecken, för att ta igen en vecka av "fina" kläder. tycker såklart mina vanliga kläder är finare, men ja, you get my point.
i övrigt hade jag igår skinnjacka på mig för första gången i år, det var inte så kallt som man hade kunnat tro. träffade kusin frida som var på finbesök över dagen också, annars har det mest spännande jag gjort i helgen varit att umgås med min fina.
på tal om det insåg jag att jag inte har läst bloggar seriöst på över en månad (jag som läste igenom min lista på över 50 st varje/varannan dag förut), hm..
dessutom, så är jag sugen på att töja mitt hål i örat igen. typ såhär, fint:



och virve - don't push it! jag bloggar ju sjukt mkt nu jämfört med för typ en månad sen. sådetså.

Inga kommentarer: