tisdag 23 februari 2010

lyxmiddag.

haha, ungefär två sekunder efter att jag bloggat igår så somnade jag. i sängen, under täcket, med kläder på, datorn bredvid mig på ena sidan och en godisskål på andra. ställde larmet på en halvtimme, men vaknade inte av det. vaknade kl 01 av att fredrik smsade. gick då upp, borstade tänderna, stängde av datorn, och la mig på riktigt. fint.
ikväll lyxar jag till det med en finmiddag, i väntan på karln min. en burk majs, en banan och ett äpple. även det ganska fint.
och frida är hemma från afrika, finast av allt på hela dagen!
hopphej.

1 kommentar:

frida sa...

oh mys mia! jag får icke tag på dig. men jag vill verkligen träffa dig imorgon, funderar på att träna kl 12. så skriv gärna på fejjan eller mejl eller så så jag vet om jag ska åka hem imellan eller icke. kram