söndag 7 februari 2010

feeling good was good enough for me.

vet ni? jag har haft världens bästa helg. började med att jobbgänget var riktigt duktigt på fredagseftermiddagen och tog arlanda med storm. framåt kvällen kom min älskling förbi hemma, och det var film och mys och starbuckskaffe och alldeles underbart. bakade scones till frukosten morgonen efter, mer mys, mer film, mer underbart. åkte till fredrik sen på kvällen och sov sött i världens mysigaste säng. idag har det varit mer mys och mer underbart, och sen åkte jag o hälsade på malin. det blev sushi & te & hembakade muffins & väldigt trevligt.
hemma nu, druckit en kopp te, hjälpt min mor, och tänkte ta och sova nu. sådär löjligt nöjd med tillvaron är jag just nu. alldeles, alldeles underbaart. sitter bara och suckar förnöjt, haha.
åh.
sov gott allihopa!
püss.

Inga kommentarer: