tisdag 8 december 2009

trött. less. arg.

phew, jag är trött. för att tillföra något nytt till denhär bloggen. jag är trött för att jag sov konstigt inatt, på grund av konstiga drömmar. drömmar som var för verkliga för att jag skulle kunna somna om när jag vaknat av dem. dessutom är jag trött på människor som inte klarar av/orkar/vill göra sitt jobb, och skiter i att de därigenom förstör för andra. jag är trött på alla bittra människor, som tycker att de är för bra för, som skiter i allt. åh. äh, nä, jag orkar inte. sen en sak till, jag orkar inte med den bullshit jag fick höra idag, som krossade min älskade väns hjärta. jag tycker faktiskt att det är det, bullshit. sen får ju mannen i fråga tycka vad han vill. jag borde sova, jag ska snart upp och sjunga för min bror, för att (för att citera honom själv): imorgon får han cykla utan cykelhjälm. grattis på födelsedagen alltså.
och ja, det här var nog ett av de mest sammanhängande blogginläggen i världshistorien. tack för mig, godnatt, och adjö! (vi håller tummarna för en bättre dag imorgon)

Inga kommentarer: