måndag 23 februari 2009

klaga lite mer är du snäll.

och vad ska man göra idag då? mår fortfarande inte bra, trots att jag sov i stort sett mellan 2330 och 1245 inatt/imorse. inget thunman blev det iallafall. jag borde väl prata med hugos, men jag vet inte om jag orkar. det är så förvirrat och så "ojdå, hoppsan, skulle du jobba idag, nej du behövs inte, kan du komma en annan dag istället?" och jag behöver något som är mer uppstyrt än så. nej, huvudvärk och matthet och slut på kaffefilter = inte världens bästa måndag. jag måste nog klä på mig, gå utanför dörren och däcka i en fotölj på något café med en stor kopp kaffe i näven. vill någon hålla mig sällskap?
(jag saknar dig, kom hem)

3 kommentarer:

Anonym sa...

du menar fåtölj?

mia sa...

nej, fotölj.

Pokus sa...

jag är på att fika nästan när som helst!