måndag 12 mars 2012

förbannade jävla grottmongon.

hur farligt är det egentligen med hår under armarna? vad är det som är äckligt med kroppsbehåring? berätta gärna, för jag fattar. verkligen. inte.
om ni har missat vad som händer så är det dethär. kommentarerna på bilden som lades ut såg ut såhär, och reaktionen på det hela finns här. kvinnor sympatiserar med stackaren som blev uthängd och hatad, och blir då i sin tur själva påhoppade. vänta, va?
folk är ju på riktigt dumma i huvudet. hur svårt är det egentligen? människor (jo faktiskt, både män och kvinnor) får välja själva om de vill raka sig eller inte. punkt. det finns liksom inget mer att diskutera. sköt dig själv och skit i andra bara.
men det värsta är ju ändå att det är främst småkillar som tycker till och berättar att "FYYYYFAAAN VAD ÄCKKLIGTT DET ÄRRR!!". småkillar som troligtvis inte ens vet hur en riktig kvinna ser ut, som har all sin "erfarenhet" från media och porr. jag finner inga ord.
läs det här bara, och inse att det är så det är. nu går jag och duschar, utan att raka mig under armarna. det tänker jag nu sluta göra, bara för att jävlas med alla som tar illa upp av att jag tar mig friheten (ve mig!) att bestämma över min egen kropp.
tack för mig.
puss!

update kl 00.50.
nu har jag varit vaken och arg i tre timmar längre än jag hade tänkt. sovdags nu. här har ni the short version förresten, skönt att någon har humor iaf. puss igen!

Inga kommentarer: