lördag 26 februari 2011

fredagskvällsnöjet.


ja, jag har mössa på mig varje dag - ok!? vet btw inte vad det är för bildkavalkad jag har påbörjat här i bloggen, men det är väl lite trevligt för er att se yours truly face to face, eller nåt.
vet ni förresten vad jag gjorde med min fredag igår? jo, först jobbade jag i 10 timmar, sen gick vi till hemköp och handlade, till pipes och tog en öl, därefter stod vi och skurade rent ett kök. vid 23-tiden sådär. sen belönade vi oss med varsin drink som vi avnjöt i soffan framför heroes. mycket mysigt indeed.
sovmorgon imorse, och nu är jag hemma och ska stressplugga actionscript. känns skönt att vi har tenta på måndag och jag knappt har hajat vad det handlar om än. sjukt värt.
later skaters!
pöss

1 kommentar:

Pokus sa...

Naw, happy girl. Du ser väldigt mycket ut som en happy girl. Det gillar jag :)Kram!