lördag 18 december 2010

onsdagschocken.


bild från förra spelningen, finns mer sådant här.

ni som kikar in på min blogg relativt ofta vet antagligen att jag var och såg johnossi på katalin för någon månad sen (detdär med tidsuppfattning är inte min starka sida), och antagligen då sa att det var bland det bästa jag hade sett. sandra höll med mig, och därför köpte vi biljetter till den extrainsatta konserten som då låg några månader framåt i tiden, direkt när vi kom hem från den första. extraspelningen skulle ske den 15 december, vilket med andra ord var nu i onsdags.
iallafall.
nu tänkte jag börja förklara hur fantastiskt det var här, men jag finner ärligt talat inga ord för att beskriva det. men att säga att jag var i chocktillstånd är åtminstone ingen överdrift. jag trodde att jag hade sett johnossi i toppform, men i onsdags. ja jag vet inte, vi stod bara och gapade sandra och jag, vi förstod inte vad som hände. efteråt stod vi kvar och stirrade, och förstod inte vad vi precis hade varit med om. det var helt otroligt. och lyckoruset som satt i under resten av kvällen var inte att leka med det heller. åh.
johnossi på katalin den 15 december, var kort sagt en spelning som trängde sig in på den absoluta toppen bland "mina bästa spelningar ever". sjukt var det. skulle mest bara säga det, och nu när jag har sagt det så ska jag sova. jag har jullov nu, så jag får göra sånt. sova alltså.
på återseende kära ni!

Inga kommentarer: