onsdag 1 september 2010

little ms egocentric.


godmorgon vänner. här sitter jag och skriver en lång, riktig (något annat en bloggsvammel) text, för första gången sen jag slutade gymnasiet ungefär. vet inte riktigt hur det ska sluta, då ämnet är mig själv, av allt man kan skriva om här i världen. nej, det är inte självvalt, och nej, det går inte speciellt bra, och ja, jag har helt glömt bort hur man ordbajsar. så för att komma någonvart alls så tar jag istället ännu en kopp kaffe och håller tummarna för att huvud och fingrar vaknar till liv och på något magiskt sätt skriver klart texten.
för övrigt blev jag lite förälskad i bilden ovan. själv hade jag nog inte valt att matcha rutigt med rutigt, men annars! sådär vill jag också se ut när jag sitter och skriver koncentrerat, men istället sitter jag här med slarvigt uppsatt hår, gårdagens smink och samma t-shirt som jag sov i. inte så stylat.
anywaay, håll tummarna för mig. det kan behövas.
puss!

Inga kommentarer: