lördag 15 maj 2010

ett sista johnossi-inlägg, sen har jag ältat gårdagen klart med er.

jo, såhär var det va, att det var första gången jag hade med mig nya lillkameran på konsert. och det var väldigt länge sen jag fotade konserter överhuvudtaget med för den delen. men, poängen jag hade var att det var lite klurigt att hitta fungerande inställningar och så. kom på det där med iso lite försent, ungefär när batteriet började blinka rött. iallafall, så kommer några bilder här. snyggt ljus var det, men grabbarna ville inte fastna på bilderna. typiskt.






ps. sist jag var och såg samma band, på samma ställe, för snart fem år sedan, så såg det tydligen ut såhär. hamnade längst fram vid scenkanten och lyckades ändå inte med bilderna. haha. rätt kul ändå, känns som att deras publik har växt ganska lavinartat sen dess. ack ja. det är inte lätt att vara före sin tid. ds

Inga kommentarer: