tisdag 14 april 2009

tisdag 16.17

jag har ont i huvudet, och det är ju lite tråkigt. undrar varför. annars har jag ännu en sån där "nej jag vill helst dra täcket över huvudet igen"-dag idag, den tredje i raden tror jag att det blir. undrar varför. eller nej förresten, jag vet varför.
annars då? jag funderar lite på om man kan få fredrikabstinens, efter att ha sett karln i fråga nästan dygnet runt sen i torsdags eftermiddag. om det går så har jag det nu iaf, om det inte går så.. har jag det ändå.
nu ska jag springa ner på stan, in på banken, träffa sandra och äta något, gå till universitetet och lyssna på vad jenny westerstrand har att säga. av det jag läst verkar hon mest arg. undrar om hon är det idag med? undrar varför isåfall.

1 kommentar:

Sandra sa...

inte så arg. Ganska mycket gravid.